sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Recomandare

Marea carte a jocurilor minţii





New York Times apreciază că este cea mai atractivă şi antrenantă colecţie de probleme distractive editată până acum, cu un record de peste 400 000 de exemplare vândute în Occident!
Pe parcursul celor 200 de pagini sunt propuse curioşilor 434 de probleme distractive, împărţite pe nivele de dificultate şi cu un capitol de soluţii la sfârşitul cărţii.

Răspunsul la celebra întrebare "Ce a fost înainte, oul sau găina?", dezvăluit în paginile acestei cărţi, este surprinzător de simplu: "Enigma nu specifică dacă oul este de găină şi, conform paleontologilor, reptilele şi dinozaurii existau cu mult înaintea păsărilor şi a găinilor. Ouăle fosilizate datează de milioane de ani şi se poate spune că există dinaintea găinilor.

Ivan Moscovich, autorul acestei cărţi, este un bine-cunoscut inventator, creator de probleme matematice şi artist. Cărţile sale, publicate de edituri prestigioase din Statele Unite şi Europa, au fost mereu pe primele locuri în topurile de vânzări. Este considerat unul dintre cei mai inovativi creatori din industria de jocuri, iar computerul său Harmonograph a fost o multipremiată premieră mondială în grafica pe calculator.

6 comentarii:

  1. Super recomandare, mulțumesc! :) Am să o caut! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. your blog is really good.
    success always for you.
    greetings from my introduction.

    RăspundețiȘtergere
  3. Zuhri, mulţumesc. Dacă ai reuşit să-mi citeşti blogul, vei înţelege şi acest răspuns... ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dana, jocurile minţii sunt un fericit exemplu de îmbinare a utilului cu plăcutul...:)Mulţumesc...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ia ghici ce am primit azi de ziua mea! :))) Viața asta are uneori căi misterioase să mă surprindă! Sper că nu te supăr cu acest comentariu, dar coincidența a fost prea mare, pentru a nu te face părtaș și pe tine la bucuria mea! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci, nu-mi vine să cred...:) Ce să spun? Zâmbesc, zâmbesc şi mă bucur muult pentru tine :) Şi încă odată, La Mulţi Ani!

    RăspundețiȘtergere