luni, 9 ianuarie 2012

Carte rebusistă

    Îmi face plăcere să prezint şi eu una din apariţiile editoriale ale anului care tocmai   s-a încheiat, cartea lui Virgil Agheorghiesei intitulată "Prietenii mei, rebusiştii". Din cuvântul autorului : "   Lucrarea PRIETENII MEI,  REBUSIŞTII - mic dicţionar este un portret colectiv şi totodată individualizator al enigmiştilor români. Medalioanele din cuprins sunt un ansamblu compoziţional care oferă cititorului detaliile biografice ale subiectului prezentat, iar prin exemplificările incluse în final reprezintă o antologie ad-hoc de specii, facilitând o privire de expresie naţională asupra fenomenului rebusist autohton. Primul volum, A-C,  tipărit de curând, cuprinde 211 portrete de rebusişti, încheindu-se cu un interesant Breviar publicistic şi un Memento în imagini, care completează ideal suportul informatic al cărţii.
      Detalii suplimentare se pot obţine la telefon 0742146341.
                                                                    (Virgil Agheorghiesei)  "

Un comentariu:

  1. I am the collector of the crossword books from all over the world.
    I would buy this book.
    How it may be done ?
    Miroslav Živković / SERBIA

    RăspundețiȘtergere