luni, 16 ianuarie 2012

Careu-fantezie


O GRILĂ UNICĂ! ( click pentru a dezlega on-line )


10 comentarii:

  1. M-a fascinat careul, si nu mai am ce spune,
    Intr-o-ngrilare buna, facuta chiar anume.
    Nu pot sa nu observ, cum te-ai miscat agale,
    Umbland din rima-n rima, si fara vorbe goale.
    Normal si rezultatul, mai mult decat scontat,
    Aprecieri aduce... si e de asteptat,
    Tot unic e careul, iar eu l-am laudat.

    !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SUPERB RASPUNSUL IN ACROSTIH.

      Ștergere
    2. Mulţumesc frumos, Claudiu! Nu pot decât să ma bucur că ţi-a plăcut :)
      Syrol, mulţumesc pentru atenţionare, chiar nu văzusem acrostihul :)) Frumos, într-adevăr!

      Ștergere
    3. CU PLACERE,DAR AM UITAT SA LAUD CAREUL LA COMENTARIUL ANTERIOR.MI-A PLACUT! FELICITARI PENTRU REALIZAREA LUI.

      Ștergere
  2. ..cam tarziu mi-am dat seama de ce e unica ( pentru ca nu cred ca nu ai mai compune alta asemanatoare..din cate am vazut io pe-aici ) .
    adica e ..UNIC-A !!!
    cum naiba sa fie si definitiile -n versuri si sa mai si contina o singura vocala !!??? unicA ,zici?!
    pfff !! esti formidabil, Danut, sa-ti traiasca familia :)) (sorry, nu m-am putut abtine,da`am zis ..pe bune, nu ``rebusistic``:D )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, da, Pompilia...:) Se citea UNIC-A... Este o grilă monovocalică.
      Mulţumesc pentru tot, inclusiv pentru urarea ta...pitorească :))

      Ștergere
  3. Subscriu si eu la aprecierile pozitive pe marginea acestui careu. Multumim, Dane!
    Adi Botea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adi, eu trebuie să-ţi mulţumesc, şi sunt atâtea pentru care trebuie s-o fac... Eşti un băiat deosebit. Mulţumesc frumos!

      Ștergere