luni, 9 iulie 2012

Rebus de sezon


7 comentarii:

  1. pompilia pavel9 iulie 2012 la 17:29

    cateva libere A : Cat e, Vali , berea ??

    RăspundețiȘtergere
  2. CÂT E , VALI , BEREA?

    RăspundețiȘtergere
  3. Când public şi văd soluţia, zic că e simplu şi frumos.
    Când mă aşez ca dezlegător, se schimbă datele problemei... sunt praf!!! :)))))
    La cheia propusă de tine 3,1,4,5... răspunsul meu n-are nicio legătură cu imaginea, dar nu mă pot abţine: DAI O BERE AMICE?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru naturaleţea si frumuseţea răspunsului nu pot decât să mulţumesc şi să vă promit...o bere:)

      Ștergere
  4. CÂTEVA- LIBERE -A = CÂT E VALI BEREA ?

    RăspundețiȘtergere
  5. O problemă deloc simplă...
    Mi-ar fi plăcut să cunosc numele celui de-al doilea respondent. :)
    Pompilia ştia că e vorba de bere, iar restul a fost simplu,nu?
    Iar domnului Cioflică, felicitări sincere, cred că sunteţi singurul care a dezlegat Toate problemele propuse pe acest blog... Aşa cum am spus, unele nu sunt deloc simple.Impresionant.
    Vă mulţumesc tuturor şi vă doresc toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere